'/> Panduan membuat mudah Ayam “Chicken chop” - Resepi Melayu

Panduan membuat mudah Ayam “Chicken chop”

Ayam “Chicken chop” ~ memang akhir-akhir ini sedang banyak dicari oleh masyarakat disekitar kita, salah satunya kamu. Mereka memang sudah terbiasa menggunakan internet di smartphone untuk mendapatkan informasi gambar untuk dijadikan contoh. Seterusnya merupakan gambar berkaitan dengan Ayam “Chicken chop” yang dapat kalian jadikan contoh. This is my favorite chop suey recipe. It's so versatile because you can change the meat or veggies to suit your taste.or according to what's in the refrigerator. Untuk berlanggan dan mengikuti video dan ilmu dari kami secara terus menerus tanpa ketinggalan silakan klik subscribe dan loncengnya Terima kasih sudi.

Ayam “Chicken chop” Cara-cara : Gaul ayam bersama bahan-bahan perap hingga rata. The Best Simple Chicken Chop Recipes on Yummly Cranberry Pork Chops, Blta Chicken Lettuce Wraps, Ginger-mustard Pork Chops. anda sanggup memasak Ayam “Chicken chop” memakai 5 bahan 4 langkah. Berikut step by step untuk membuatnya.

Ingredients of Ayam “Chicken chop”

  1. Sediakan 2 of ketul boneless thigh.
  2. Sediakan 1 of biji telur.
  3. Sediakan 2 of sudu besar tepung jagung.
  4. Persiapkan 1 of sudu besar tepung gandum.
  5. Sediakan Sedikit of garam.

Bahagian ayam yang sesuai untuk chicken chop ialah paha dan pangkalnya. On days where you just feel like eating something western, but do not wish to splurge at the same time, chicken chop could be your best friend of the day. Chicken chop adalah juadah yang berasal daripada barat. Ianya telah diubah suai mengikut citarasa orang kita dan sehingga kini, ianya telah menjadi kegemaran kita semua.

Langkah cara membuat Ayam “Chicken chop”

  1. Bahan diperlukan seperti dalam gambar. Telur dipukul utk menyalut ayam. Semua tepung dan Garam dimasukkan dan digaul bersama..
  2. Ketuk ayam agar lembut. Celup ke dalam telur dan salutkan dgn tepung..
  3. Goreng dgn api perlahan agar ayam masuk juicy di dalam dan tidak terlalu garing dan keras diluar..
  4. Siap utk dihidang bersama sos dan accessories lain ikut kesukaan anda. Nk mkn kosong pn bole..

Chicken chop is a dish that is prepared with boneless chicken meat. This dish is popular in almost Chicken chop is easy to make at home, but this dish is quite famous in eating joints and take away. Chop suey is a classic vegetable dish but we know how to make it heartier, tastier. How do you make chicken chop suey? Beef up this mostly vegetable dish with chunks of chicken that transform this.

Begitulah pembahasan Ayam “Chicken chop” terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa artikel situs ini bermanfaat suport kita dengan cara share postingan artikel website ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain-lain atau bisa juga mem-bookmark halaman website ini dengan judul Ayam “Chicken chop”konten ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga konten ini bersumber dari https://www.cookpad.com

Link copied to clipboard.