'/> Panduan membuat praktis Ayam Goreng Berempah cara saya - Resepi Melayu

Panduan membuat praktis Ayam Goreng Berempah cara saya

Ayam Goreng Berempah cara saya ~ memang akhir-akhir ini sedang banyak dicari oleh sebagian orang disekitar kita, salah satunya sobat. Mereka memang telah terbiasa menggunakan internet di HP untuk mendapatkan informasi gambar untuk dijadikan wawasan. Berikutnya adalah gambar seputar Ayam Goreng Berempah cara saya yang bisa kalian jadikan contoh.

Ayam Goreng Berempah cara saya kamu mampu memasak Ayam Goreng Berempah cara saya mengfungsikan 5 bahan 4 langkah. Inilah step by step untuk membuatnya.

Ingredients of Ayam Goreng Berempah cara saya

  1. Sediakan of Ayam bahagian mana pun boleh (saya ambil bahagian paha).
  2. Siapkan juga of Pes Soto jenama Mamaizz (boleh google pes soto mamaizz).
  3. Sediakan of Serbuk Roti (Bread Crumb) banyak agak-agak.
  4. Sediakan of Secukup Rasa Maggi banyak ikut suka.
  5. Sediakan of Minyak untuk menggoreng.

Intruksi cara membuat Ayam Goreng Berempah cara saya

  1. Basuh bersih ayam, dan kerat-kerat isi ayam seperti dalam gambar..
  2. Ambil agak-agak sebahagian banyak pes soto dan oleskan ke isi ayam tadi hingga sebati. Perap dalam setengah jam..
  3. Selepas di perap. Salut ayam tadi dengan serbuk roti dan Goreng dalam api yang kecil..
  4. Pes Soto jenama Mamaizz. Boleh google pes soto mamaizz.

Begitulah pembahasan Ayam Goreng Berempah cara saya terima kasih atas kunjungannya, jika dirasa postingan situs ini bermanfaat suport saya dengan cara bagikan postingan artikel situs ini ke akun sosial media yang kamu punya seperti facebook, instagram dan lain sebagainya atau bisa juga menandai halaman blog ini dengan judul Ayam Goreng Berempah cara sayaartikel ini dikelompokkan ke dalam kategori dan juga postingan ini bersumber dari https://www.cookpad.com

Link copied to clipboard.